شیوه نامه فعالیت های یادهی – یادگیری

 

برنامه ریزی درسی

  • هر دوره( Course )   باید مسئول مشخص داشته باشد که مدیریت درس و هماهنگی با مدرسین را بر عهده بگیرد و در برابر ارایه آن پاسخگوی گروه باشد.
  • طرح دوره باید پیش از شروع زمان آموزش به گروه ارایه گردد
  • گروه به طرح های دوره بازخورد ارایه می نماید
  • در درس های نظری، طرح درس  باید به گروه ارایه گردد

تدریس کلاسی

  • از روش های فعال تدریس در ارایه دروس استفاده شود
  • بازخورد پیشرفت درسی برنامه ریزی شده فردی به فراگیران ارایه گردد
  • از راهنمای مطالعه برای تسهیل آموزش فراگیران استفاده گردد
  • اعضای هیات علمی از تدریس خود، خود ارزیابی داشته باشند
  • مدرسین در طول هر نیمسال حداقل یک بار از ارزیابی همتا استفاده نمایند
  • حد اقل سالی یک بار هم ا ندیشی برای بیان مشکلات تدریس و تمهید راهکارهای رفع آنها در گروه برگزار گردد
  • بر اساس ارزیابی همتا و خودارزیابی و یادگیری دانشجویان ، اعضا  نیازهای آموزشی و مهارتی خود را مشخص سازند و برای رفع آنها، برنامه ارتقای فردی را فراهم نماید

شیوه نامه یاددهی-یادگیری مدیریت و فناوری اطلاعات سلامت

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست