• تاریخ انتشار : 1402/06/28 - 10:14
  • بازدید : 61
  • تعداد بازدیدکننده : 58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری سمینـار چگونگی بهره مندی بیشتر در دوران کارشـناسی رشته علـوم آزمایشگاهی

برگزاری سمینـار چگونگی بهره مندی بیشتر در دوران کارشـناسی رشته علـوم آزمایشگاهی

سمینـار چگونگی بهره مندی بیشتر در دوران کارشـناسی رشته علـوم آزمایشگاهی با حضـور ریاست دانشکده جناب آقای دکتر فائقی، معاون دانشجـویی و فرهنگی جناب آقای دکتر رحمتی زاده و دانشجویان این رشته در تاریخ 17 خرداد 1401 با هدف آشنایی دانشجویان با آینده تحصیلی و شغلی رشته علوم آزمایشگاهی برگزار گردید.

مدرس این سمینار جناب آقای دکتر حمید چگنی استادیار ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بود.

دکتر چگنی در ابتدا صحبت های خود عنوان نمود که رشته علوم آزمایشگاهی برای سلایق مختلف دارای ظرفیت می باشد و دانشجویان ورودی به این رشته باید طبق علاقه مندی خود مسیر را در ابتدای ورود به این رشته مشخص کنند و جهت دستیابی به آن تلاش نمایند.

وی به این نکته اشاره نمود رشته علوم آزمایشگاهی دارای ظرفیت مالی خوبی است و خالی گذاشتن این موقعیت ها توسط فارغ التحصیلان رشته علوم آزمایشگاهی باعث شده که افراد در رشته های غیر مرتبط  در این زمینه ورود کنند و درآمدهای مالی خوبی به دست آورند.

چگنی در ادامه عنوان نمود که جهت موفقیت در این رشته، دوره کارشناسی مانند سنگ بنا و پایه عمل می کند و ادامه مسیر را تحت تأثیر قرار خواهد داد و دانشجویان جهت موفقیت در این رشته باید مطالعه دقیق و گسترده ای را بالاتر از سطح درس داشته باشند حتی پس از ورود به محیط کار به علت طرح مباحث علمی در محیط کار لازم است اطلاعات خود را به روزرسانی نمایند.

در خاتمه این سمینار که به صورت حضوری و غیرحضوری و آنلاین برای دیگر دانشجویان پخش می شود در مورد رشته ایمنی شناسی پزشکی توضیحاتی داده شد و ضمن معرفی دروس، نکاتی در مورد روشمطالعه صحیح ارایه شد و دانشجویان جهت فعالیت در حوزه تولید کیت های آزمایشگاهی در قالب شرکت های دانش بنیان تشویق شدند و به هموار شدن مسیر تولید، با احداث پارک های علم و فناوری و تسهیلات دانش بنیان اشاره شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشجویی و فرهنگی
  • گروه خبری : 131643
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست