سه شنبه 7 آذر 1402جلسه ی معارفه ی گروه تکنولوژی پرتوشناسی و پرتودرمانی
سه شنبه 7 آذر 1402جلسه ی معارفه ی گروه تکنولوژی پرتوشناسی و پرتودرمانی
سه شنبه مورخ 7 آذر 1402 جلسه ی معارفه ی گروه تکنولوژی پرتوشناسی و پرتودرمانی با حضور جناب آقای دکتر فائقی ریاست محترم دانشکده و مدیر گروه تکنولوژی پرتوشناسی و پرتودرمانی ، اساتید محترم گروه تکنولوژی پرتوشناسی ، معاون دانشجویی و فرهنگی سرکار خانم گمار ، جناب آقای حسینی معاونت پشتیبانی و عضو هیات علمی گروه رادیولوژی ، کارشناس گروه ، کارشناس آموزش و ... برگزار گردید.
در ابتدای جلسه بعد از تلاوت قرآن جناب آقا دکتر فائقی ضمن معرفی خود و اعضای محترم گروه ، به جایگاه والای دانشجویان رشته های پرتوشناسی و پرتودرمانی اشاره کردند وعنوان کردند 70 درصد تشخیص های پزشکی و پاراکلینیکی وابسته به عملکرد شاغلین این رشته ها می باشد. پس مسئولیت سنگینی بر عهده ی اساتید و دانشجویان این رشته می باشد چرا که بطور مستقیم مسئول سلامت و جان بیماران هستند.
ریاست دانشکده در ادامه ابراز امیدواری کردند که در 4 سال پیش رو با همدلی و همراهی اساتید، دانشجویان به هدف اصلی که همان موفقیت در رشته و آینده شغلی روشن می باشد دست یابند.
در ادامه سرکار خانم گمارمعاونت محترم دانشجویی و فرهنگی ضمن تشکر از حضور دانشجویان و اساتید گروه ، رسالت و فعالیت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی را شرح داده و عنوان نمودند این معاونت در دو بخش دانشجویی و فرهنگی به ارائه خدمت به دانشجویان می پردازد.
در بخش دانشجویی خدماتی چون پرداخت تسهیلات ، هماهنگی خوابگاه ،ارائه کمد دانشجویی و سنجش سلامت دانشجویان و در بخش فرهنگی ، خدمات مرکز مشاوره ، شورای انضباطی ، پیگیری افت تحصیلی ، برگزاری کارگاه و برنامه های مناسبتی و همکاری با تشکل های دانشجویی چون بسیج و انجمن اسلامی و انجمن های علمی و پیگیری درخواست هایشان و ... می پردازد. در پایان سخنانشان پس از معرفی وب سایت دانشکده و جامع و به روز بودن تمام اطلاعات سایت از دانشجویان خواستند جهت تسهیل امور و کسب اطلاعات از وب سایت دانشکده کمک بگیرند.
در ادامه اساتید محترم گروه هر یک به نوبت پس از معرفی خود جهت راهنمایی دانشجویان مطالبی را عنوان نمودند:
در پایان این جلسه دبیر انجمن علمی دانشجویی رادیولوژی جناب آقای قناعتی به شرح فعالیت ها و عملکرد این انجمن پرداخت . همچنین آقای ولی الهی از اعضای فعال انجمن نیز ضمن اشاره به انواع نسلهای دانشگاهی از دانشجویان خواستند علاوه برعلم آموزی به پژوهش نیز بپردازند و در کسب مهارت و گرفتن مسئولیت دغدغه مند باشند تا دانشگاه به سمت دانشگاه نسل چهارم (خودشکوفایی و سودآوری) حرکت کند.
نظر