• تاریخ انتشار : 1402/07/30 - 13:05
  • بازدید : 70
  • تعداد بازدیدکننده : 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
هفته ی دفاع مقدس تقدیر از کارکنان ایثارگر و جانباز دانشکده پیراپزشکی به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته ی دفاع مقدس تقدیر از کارکنان ایثارگر و جانباز دانشکده پیراپزشکی به مناسبت هفته دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس طی مراسمی که با حضور دکتر فائقی ریاست محترم دانشکده برگزار گردید، از کارکنان ایثارگر و جانباز دانشکده ، تجلیل به عمل آمد.

این مراسم با حضور نماینده دفتر مقام معظم رهبری در دانشکده جناب آقای حجت السلام والمسلمین سید مهدی،  آقای دکتر خدامرادی؛ مسئول حراست دانشکده ، سرکار خانم دکتر عارفی ؛ معاونت آموزشی ، سرکار خانم گمار ؛ معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده برگزار شد.

در ابتدای مراسم خانم گمار با گرامیداشت یاد و خاطره جنگ تحمیلی و شهدای گرانقدر ، هفته دفاع مقدس را اوج تبلور رشادتهای این مرز و بوم دانسته و امنیت و سربلندی این سرزمین را مدیون خون پاک شهدا و رشادتهای ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس عنوان کردند.

آقای دکتر فائقی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام بیان کردند: آنچه امروز داریم از برکت خون شهدا و تلاش رزمندگان دیروز و امروز است و باید همواره قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

آقای دکتر خدامرادی ضمن یادآوری تلاش رزمندگان اسلام عنوان کردند که امیدواریم بتوانیم در مسیر آشنایی مردم بخصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس قدم برداریم و حافظ خون شهدا باشیم.

خانم دکتر عارفی نیز هفتته دفاع مقدس را نقطه عطف تاریخ کشور خوانده که امنیت و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورده است.

حجت السلام والمسلمین آقای سیدمهدی نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، ایثارگران و جانبازان را پاسدار ارزشهای انقلاب معرفی نمودند.

در پایان مراسم با اهدای هدیه ای که با همکاری بسیج جامعه پزشکی دانشکده تهیه شده بود ، از جانبازان دانشکده جناب آقای دکتر کریمی پزشک معتمد دانشکده ،آقای گودرزی از کارکنان حراست و آقای نجف پور از کارکنان شاغل در کتابخانه دانشکده تقدیر و تجلیل به عمل آمد

  • گروه خبری : اخبار دانشجویی و فرهنگی
  • گروه خبری : 133400
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست