• تاریخ انتشار : 1402/10/09 - 11:28
  • بازدید : 52
  • تعداد بازدید : 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
1402/9/19 بازدید علمی از شرکت پیشگامان سنجش به مناسبت هفته پژوهش

1402/9/19 بازدید علمی از شرکت پیشگامان سنجش به مناسبت هفته پژوهش

بازدید علمی جمعی از دانشجویان دانشکده پیراپزشکی از شرکت تولیدی و دانش بنیان پیشگامان سنجش ایساتیس در تاریخ 19/9/1402 توسط کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صورت گرفت. در این بازدید که با حضور سرپرست کمیته تحقیقات و فناوری دانشکده، جناب آقای دکتر چگنی انجام شد دانشجویان از بخش‌های مختلف این واحد تولیدی بازدید کرده و با روند تولید کیت‌های تشخیصی از جمله کیت‌های الایزا آشنا شدند.
در طول بازدید ابتدا دکتر میرجلیلی، مسئول فنی شرکت به ارائه توضیحاتی در خصوص این مرکز، تست‌ها و کیت‌های تولیدی و روند کلی بازدید ارائه دادند. سپس دانشجویان از بخش‌های مختلف از جمله تولید و بسته‌بندی اجزای مختلف کیت، بخش
R&D، کنترل کیفی و دستگاه‌های موجود در هر بخش بازدید کردند. در هر بخش توضیحات مربوطه توسط مسئول فنی و مسئول بخش به دانشجویان ارائه می‌شد و دانشجویان نیز به طرح سؤالات خود در خصوص روند تولید، نحوه نیازسنجی بازار، فرصت‌های موجود در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و.... پرداختند. در انتها از بخش مولکولی که از جدیدترین بخش‌های راه‌اندازی شده در این شرکت می‌باشد نیز بازدید صورت گرفت. در این قسمت اطلاعاتی در خصوص تست‌ها و کیت‌های تولیدی حوزه مولکولی ارائه داده شد. در انتها نیز بحث و بررسی در خصوص فرصت‌ها و پتانسیل‌های حوزه صنعت تشخیص آزمایشگاهی یا IVD (in vitro diagnostic)
به همراه پرسش و پاسخ دانشجویان انجام شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشجویی و فرهنگی
  • کد خبر : 137030
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست