• تاریخ انتشار : 1395/02/12 - 09:46
  • بازدید : 1255
  • تعداد بازدیدکننده : 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مراسم جشن روز علوم آزمایشگاهی در دانشکده پیراپزشکی

به مناسبت روز بزرگداشت حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی مراسم جشنی در مورخ 7 اردیبهشت 1395 در دانشکده پیراپزشکی برگزار گردید.

 

به مناسبت روز بزرگداشت حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی مراسم جشنی در مورخ 7 اردیبهشت 1395 در دانشکده پیراپزشکی برگزار گردید.

این مراسم به همت دانشجویان این رشته نیز برگزار گردید در ابتدا این مراسم بعد از پخش تلاوت چند از آیات قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر بهزاد پوپک رئیس انجمن علوم آزمایشگاهی سخنان ارزنده ای را بیان داشتند. ایشان ضمن عرض تبریک روز علوم آزمایشگاهی، دانشجویان این رشته را بسیار پرانرژی و توانا خواند. و بیان داشت که هفتاد درصد تشخیص های پزشکان براساس نتایج آزمایشگاه می باشد و جایگاه آزمایشگاه در حوزه سلامت جایگاه ویژه ای می باشد دکتر پوپک در سخنان خود رشته علوم آزمایشگاهی را در ایران و کشورهای خارجی مورد مقایسه و ارزیابی قرار داد.

ایشان در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که با تلاش انجمن دکتری علوم آزمایشگاهی، ریاست دانشکده ها، مسئولین آموزشی و پژوهشی، مدیران محترم گروه ها و دانشجویان پرانرژی شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این رشته باشیم.

در ادمه این مراسم جناب آقای دکتر عمرانی ریاست دانشکده پیراپزشکی سخنرانی نمود ایشان از دانشجویان به خاطر برگزاری این مراسم باشکوه و منظم تشکر و قدردانی نمود.

دکتر عمرانی خاطرنشان نمود که بیش از نود درصد قولهایی که در جشن روز علوم آزمایشگاهی سال 94 را داده بودم عملیاتی شده است و ابراز امیدواری نمود که این برنامه ادامه پیدا کند.

ایشان خطاب به دانشجویان گفت: که با استفاده از گذشته تاریخی خودمان ولی با بهره گیری از علوم جدید و امکانات جدید آزمایشگاهی برنامه ریزی دقیق سطح علمی خودتان را بالا ببرید بگذارید شما را به خاطر علمتان بخواهند. ایشان در ادامه سخنان خود ابراز امیدواری نمود که دانشجویان بتوانند از امکانات جدیدی که در آزمایشگاه ها برایشان مهیا گردید نهایت علم آموزی را برای بالابردن سطح علمی خود بکار برند.

در ادامه این مراسم با شکوه برنامه های متنوعی مانند:

-          اجرای موسیقی زنده

-          تقدیر و تشکر از اساتید، کارشناسان، خدمات

-          مسابقه تصویری

-          اجرای زنده دوبله انیمیشن

-          شعرخوانی توسط دو شاعر ایرانی

-          پخش کلیپ های صوتی و تصویری

برگزار گردید.

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • گروه خبری : 31170
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست