• تاریخ انتشار : 1395/03/03 - 09:19
  • بازدید : 633
  • تعداد بازدیدکننده : 30
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در دانشکده پیراپزشکی

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده و همکاری انجمن اسلامی دانشجویان، مراسم جشنی در مورخ 28 اردیبهشت 1395 در تالار شهید مرادی دانشکده پیراپزشکی و در "زنگ فرهنگ" برگزار گردید.

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده و همکاری انجمن اسلامی دانشجویان، مراسم جشنی در مورخ 28 اردیبهشت 1395 در تالار شهید مرادی دانشکده پیراپزشکی و در "زنگ فرهنگ" برگزار گردید.

ابتدا پس از پخش تلاوتی آیاتی چند از قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آقای دکتر عمرانی ریاست دانشکده سخنرانی نمود. ایشان ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به دانشجویان و اساتید تبریک گفتند. ایشان دانشجو را قشر جوان، پرانرژی و با بلوغ فکری بسیار عالی خواند، وی از دانشجویان خواست در ماه مبارک رمضان به بحث معنوی و دینی دقت بیشتری داشته باشند و استفاده های معنوی را از این ماه مبارک ببرند و از خداوند بخواهند ما را به حال خودمان وانگذارد.

ایشان در قسمت دیگر از سخنان خود از دست اندرکاران و برگزارکنندگان این جشن تشکر و قدردانی نمود و از دانشجویان خواست برای ارتقاء سطح علمی سیستم خود، تمام سعی و تلاش و همکاری لازم را انجام دهند.

وی به دانشجویان توصیه نمود که در این دنیایی که همه دشمنان علیه ما سیستم "پوچی" را ترویج می کنند با توسل به خداوند و ائمه بزرگوار، امید را در دل خودشان زنده نگه دارند که نتیجه امید، انگیزه است و نتیجه انگیزه، آرامش می باشد. ایشان در پایان سخنان خود، برای جوانان مملکت به خصوص جوانان دانشکده پیراپزشکی، آرزوی موفقیت و آینده ای پرثمر را از درگاه خداوند متعال خواهان شد و تاکید کردند این امر جز با تلاش و کوشش شما جوانان میسر نخواهد شد.

در قسمت دیگر از این مراسم برنامه های متنوعی مانند:

-          اجرای تئاتر کمدی توسط گروه هنری جوان

-          پخش کلیپ های تصویری

-          مسابقه لباهنگ با حضور دانشجویان پسر

-          اجرای مسابقه تصویری (عکاسی)

-          اجرای دکلمه در باب امام زمان

-          اجرای صندلی داغ دانشجویی

-          اجرای صندلی داغ اساتید بود که در این قسمت از برنامه آقای دکتر فائقی معاون آموزشی دانشکده میهمان صندلی داغ این بخش از برنامه بود.

دکتر فائقی نیز خطاب به دانشجویان گفت: خودتان را باور داشته باشید و در هر سطحی هستید تلاش خودتان را به صورت کامل برای رسیدن به هدف مشخص انجام دهید و نگذارید چیزی شما را از مسیر اصلی تان منحرف کند. ایشان در آخر برای همه جوانان و دانشجویان دانشکده آرزوی موفقیت نمود.

شایان ذکر است از طرف دانشجویان لوح یادبودی توسط ریاست و معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده به جناب آقای دکتر فائقی اهداء شد.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • گروه خبری : 32126
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست