• تاریخ انتشار : 1395/09/17 - 13:12
  • بازدید : 1428
  • تعداد بازدیدکننده : 160
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو و روز پرتوکار در دانشکده پیراپزشکی

با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی و به همت انجمن اسلامی، بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی مراسم گرامیداشت روز دانشجو و جشن روز پرتوکار در مورخ 16 آذر 1395 در دانشکده پیراپزشکی برگزار گردید

با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی و به همت انجمن اسلامی، بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی مراسم گرامیداشت روز دانشجو و جشن روز پرتوکار در مورخ 16 آذر 1395 در دانشکده پیراپزشکی برگزار گردید.

در ابتدا مراسم بعد از قرائت آیاتی از کلام ا... مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران دکتر عمرانی ریاست دانشکده سخنرانی نمود.

ایشان ضمن تبریک روز دانشجو و روز پرتوکار به حاضرین نقش بسیار مهمی که پرتوکاران در ارتقاء خدمات و سلامت درمانی دارند را در جایگاه بالا در سطح سلامت جامعه دانست. وی بیان نمود پرتوکاران کسانی هستند که به پزشک اطمینان خاطر می دهند تا پروتکل درمانی مسیر خود را طی نماید و نقش پرتوکاران در حوزه سلامت جامعه را پررنگ برشمرد.

در ادامه برنامه آقای دکتر فریبرز فائقی معاون آموزشی و مدیر گروه رادیولوژی دانشکده سخنرانی نمود. ایشان روز دانشجو و روز پرتوکار را به دانشجویان و همکاران گروه رادیولوژی تبریک گفت.

وی به این نکته اشاره نمود که علم رادیولوژی می تواند خدمات ارزشمندی در زمینه درمان و سلامت جامعه داشته باشد. ایشان علم رادیولوژی را چشم عالم پزشکی دانست و بیان نمود علم رادیولوژی در این سالها تحول شگرفی پیدا نموده و کمک های شایان توجهی در امر تشخیص و پایش درمان بیماریها نموده است.

در ادامه این مراسم برنامه های متنوعی مانند:

-      اجرای صندلی داغ با دعوت یکی از اساتید گروه رادیولوژی

-      اهداء تصویر نقاشی شده اساتید مربوط به گروه رادیولوژی

-      اهداء جوایز و لوح تقدیر به برگزیدگان مسابقات ورزشی دانشجویان

-      اجرای موسیقی زنده و مسابقه توسط دانشجویان

-      پخش کلیپ های مربوطه روز دانشجو و روز پرتوکار

اجرا گردید.

 

 

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • گروه خبری : 39780
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست