• تاریخ انتشار : 1396/02/23 - 09:08
  • بازدید : 1046
  • تعداد بازدیدکننده : 49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به نمایش در آمدن شور و نشاط جوانی در سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در دانشکده پیراپزشکی

به منظور گرامیداشت میلاد پربرکت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به همت انجمن اسلامی دانشجویان و با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده پیراپزشکی، مراسم باشکوهی

 

به منظور گرامیداشت میلاد پربرکت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به همت انجمن اسلامی دانشجویان و با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده پیراپزشکی، مراسم باشکوهی در مورخ 11 اردیبهشت 1396 در تالار شهید مرادی دانشکده پیراپزشکی برگزار گردید.

در ابتدا این برنامه که با شرکت خوب دانشجویان جوان و پرانرژی مواجه شده بود، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان توسط نماینده این انجمن آقای میثم بیرانوند خوانده شد. در ادامه از خانم دکتر شاکری معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده برای سخنرانی دعوت شد.

ایشان ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و اعیاد شعبانیه به حضار به سوالات و مشکلات دانشجویان در قالب پنل پرسش و پاسخ که با مطرح نمودن سوالات توسط آقای بنار نماینده شورای صنفی دانشکده گفته شد پاسخ های لازم را بیان نمود.

در قسمت دیگری از برنامه حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا مهدیار برای دانشجویان سخنرانی نمود. ایشان میلاد حضرت علی کبر (ع) را به دانشجویان تبریک گفت و جوانان دانشجویان را یک قشر حقیقت طلب، حقیقت جو و پرانرژی توصیف نمود.

وی در ادامه سخنرانی خود با بازکردن سه سبک از زندگی برای دانشجویان سخنان ارزنده ای را بیان داشت.

شایان ذکر است در این مراسم با شکوه برنامه های متنوعی از جمله :

- شعرخوانی توسط جناب آقای سعید بیابانکی (شاعر) و دانشجویان

- پخش کلیپ روز جوان

- پخش تیزر  برنامه

- مسابقه حضوری

- اجرای زنده به سبک «رادیو» تحت عنون رادیوپیراپزشکی توسط دانشجو

- اهدای جوایز به برندگان مسابقه عکس سلفی بود و در پایان این برنامه توسط امور فرهنگی دانشکده بصورت کتبی از دانشجویان نظرسنجی برنامه به عمل آمد.

 

 

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • گروه خبری : 46238
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست