• تاریخ انتشار : 1399/04/30 - 13:52
  • بازدید : 405
  • تعداد بازدیدکننده : 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه شورای آموزش مجازی در دانشکده پیراپزشکی برگزار شد

اولین جلسه شورای آموزش مجازی با حضورریاست ، معاونت آموزشی و اعضای شورا درمورخ 28 تیر 1399 در دانشکده پیراپزشکی برگزار شد

اولین جلسه شورای آموزش مجازی با حضورریاست ، معاونت آموزشی و اعضای شورا درمورخ 28 تیر 1399 در دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

ابتدا دکتر فائقی معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش مجازی دانشکده ضمن خوش آمد به اعضاء در اولین جلسه رسمی شورای آموزش مجازی دانشکده در مقدمه بحث خود به تغییرات گسترده  ایجاد شده متعاقب پاندمی کرونا در ابعاد مختلف علمی،فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... درسراسر دنیا از جمله ایران اشاره نمودند و با تاکید برجوانب مختلف آموزش دردوران کرونا و پساکرونا پرداختند و به ضرورت تشکیل شورای آموزش مجازی دردانشکده جهت ایجاد رویکرد و عملکرد آکادمیک در مواجهه مطلوب با این شرایط تاکید نمودند.

دکتر فائقی  به ضرورت شناخت دقیق نقاط ضعف و قوت درارائه آموزش مجازی جهت اجرای رویکردهای اصلاحی و ارتقایی پرداختند و تقویت مهارت های آموزش های مجازی توسط اساتید و شناخت کافی و دقیق از مراحل اجرای یک برنامه  e-learning  و توانایی بکارگیری صحیح آنها را از رموز اصلی موفقیت دراین زمینه برشمردند.

درادامه جلسه، سایر اعضای شورا ضمن تائید موارد فوق به ضرورت شناخت و آگاهی  دقیق تر از وضعیت ارائه آموزش مجازی درترم جاری، فراهم سازی زیرساخت های مناسب درحد معقول، تشکیل کارگروه های تخصصی جهت آموزش ارزیابی و نیز طراحی فرآیند های مناسب جهت ارزیابی نزیک به واقع فعالیت ها اشاره نمودند.

درانتها جناب آقای دکتر ساکی ریاست محترم دانشکده و رئیس شورای آموزش مجازی درجمع بندی موضوعات مطرح شده اظهار نمودند که دربحران و پاندمی کرونا، رفتارها و بسترهای جدیدی درحوزه های مختلف ازجمله حوزۀ آموزش مطرح و ایجاد شده که دست اندرکاران و متولیان آموزش  باید بتوانند به بهترین وجه ممکن خود را با آن تطبیق داده و با شناخت دقیق و همه جانبه از زوایای مختلف و بهره مندی ازدانش و تجربه اساتید صاحب نظردراین حوزه و فراهم سازی بسترهای لازم از دیدگاه سخت افزاری و نرم افزاری گام های سودمند و ارزشمندی درجهت ارتقاء کمی و خصوصا" کیفی این آموزش های دردوران کرونا و پساکرونا برداشته شود . 

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • گروه خبری : 94543
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست