• تاریخ انتشار : 1399/07/22 - 08:20
  • بازدید : 395
  • تعداد بازدیدکننده : 41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هیئت رئیسه دانشکده پیراپزشکی با آقای دکتر سلیمان احمدی رئیس دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت

جلسه هیئت رئیسه دانشکده پیراپزشکی با آقای دکتر سلیمان احمدی رئیس دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه در مورخ 16 مهر 1399 در دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

جلسه هیئت رئیسه دانشکده پیراپزشکی با آقای دکتر سلیمان احمدی رئیس دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه در مورخ 16 مهر 1399 در دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا جناب آقای دکتر ساکی ضمن خیرمقدم به جناب آقای دکتر احمدی ریاست محترم دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت، حضور ایشان و استفاده از پتانسیل ها و توانایی های آن دانشکده را مغتنم شمردند.

 در ادامه آقای دکتر فائقی معاون آموزشی دانشکده شرح مختصری از فعالیت ­های انجام شده در زمینه آموزش و مدیریت بهینه آن در شرایط پاندمی کرونا را ارایه نموده و در این خصوص به راه اندازی بخش آموزش الکترونیک در دانشکده، زیرگروه های فعال آن، مشارکت اساتید علاقمند به ارتقاء و توسعه فعالیت ها در زمینه آموزش مجازی، گروه توانمندسازی و توسعه اولیه استودیوی مجازی در دانشکده اشاره نمودند و به ضرورت بهره گیری از امکانات آموزش الکترونیک برای توسعه دانشکده در حال و آینده تاکید نمودند.

در ادامه جناب آقای دکتر نوراللهی معاون محترم اداری و مالی دانشکده نیز توجه به زیرساخت ها و توسعه امکانات ارایه آموزش های الکترونیک در دانشکده را امری مهم و از ضروریات برشمردند.

جناب آقای دکتر سلیـمان احمدی ضمن شرح مختصـر فعالیت های انجام شده درخصوص تقویت و توسعه ارایه آموزش های مجازی از ابتدای پاندمی کرونا تاکنـون به لزوم حرکت مستمر و جدی در جهت تثبیت آمـوزش های مجازی و تدوین و رعایت استانداردها در دانشگاه و در سطـح کشور تاکید نمودند. جناب آقای دکتر احمدی در ادامه سخنان خود به پتانسیل بالای دانشکده پیراپزشکی و وجود رشته های کاربردی و بین رشته ای در دانشکده پیراپزشکی خصوصاً تصویربرداری پزشکی و سایر رشته های پرمخاطب جهت تدوین دوره ها و ارایه آموزش های کاربردی در این خصوص به صورت همکاری و تفاهم نامه بین دانشکده پیراپزشکی و دانشکده مجازی، مدیریت و آموزش پزشکی اشاره و تاکید نمودند.

  • گروه خبری : اخبار دانشكده,آرشیو اخبار
  • گروه خبری : 97487
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست