• تاریخ انتشار : 1398/02/09 - 08:46
  • بازدید : 691
  • تعداد بازدیدکننده : 35
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

جلسه پرسش و پاسخ معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با دانشجویان دانشکده پیراپزشکی

در مورخ 7 اردیبهشت 98 دکتر مهدی کدخدازاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به همراه دکتر پورسعید اصفهانی مدیر تربیت بدنی، آقای مهندس حکیمیان مدیر امور دانشجویی، آقای نصیری سرپرست تعالی فرهنگی و فوق برنامه، آقای نوری سرپرست مرکز مشاوره و سلامت روان، خانم ضیایی معاون مدیر تربیت بدنی، خانم آزاد مدیر روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی،

در مورخ 7 اردیبهشت 98 دکتر مهدی کدخدازاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به همراه دکتر پورسعید اصفهانی مدیر تربیت بدنی، آقای مهندس حکیمیان مدیر امور دانشجویی، آقای نصیری سرپرست تعالی فرهنگی و فوق برنامه، آقای نوری سرپرست مرکز مشاوره و سلامت روان، خانم ضیایی معاون مدیر تربیت بدنی، خانم آزاد مدیر روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی، آقای دکتر افجه ای مدیر بیمارستان شهداء تجریش، با دانشجویان دانشکده پیراپزشکی جلسه پرسش و پاسخ داشتند.

در ابتدا معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به همراه مدیران ذیربط از سالن تربیت بدنی دانشکده پیراپزشکی بازدید به عمل آوردند و از نزدیک با امکانات و وسایل موجود سالن تربیت بدنی که طی تفاهم نامه بین دانشکده پیراپزشکی و بیمارستان شهداء تجریش منعقد شده بود بازدید به عمل آوردند.

پس از بازدید دکتر کدخدازاده ،با دانشجویان، فعالان فرهنگی، نماینده های تشکل ها، نماینده شورای صنفی، نماینده کلاسها در یک نشست صمیمی با حضور دکتر قره باغیان رئیس دانشکده و دکتر رحمتی زاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پیراپزشکی و مدیران زیرمجموعه معاون دانشجویی و فرهنگی به سوالات و مشکلات دانشجویان در حیطه فرهنگی، ورزشی و خوابگاه ها پاسخ های لازم را ارائه نمودند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از رئیس دانشکده و معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پیراپزشکی به خاطر همت و کارهای انجام شده در رابطه با تربیت بدنی و سالن ورزش تشکر و قدردانی نمود. وی به این نکته اشاره نمود : فعالیت های انجام شده در معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه حاکمیتی نیست بلکه تقسیم بندی وجود دارد خیلی از امکانات در قالب تشکل ها قرار می گیرد و باید به نظم در آید.

دکتر کدخدازاده در این نشست بیان داشت که قراردادهایی فی مابین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه بسته شده است که دانشجویان می توانند از امکانات فرهنگی، تفریحی، شهرداری مانند بازدید از موزه ها، سینماها، اماکن تفریحی استفاده نمایند و دانشجویان می توانند با هماهنگی این معاونت در آخر هفته ها از این امکانات بهره مند شوند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از اقدامات اولیه طراحی اپلیکیشن و استفاده آن در آینده نزدیک در حوزه دانشجویی و فرهنگی خبر داده که با به کار افتادن این اپلیکیشن فرآیندهای امور دانشجویی می تواند آسانتر در خدمت دانشجویان قرار گیرد.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • گروه خبری : 77105
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست