• تاریخ انتشار : 1396/07/22 - 08:28
  • بازدید : 1023
  • تعداد بازدیدکننده : 37
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مراسم معارفه دانشجویان جدید در دانشکده پیراپزشکی

به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و با همکاری بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی مراسم معارفه دانشجویان جدید در تاریخ 18 مهر 1396 در دانشکده پیراپزشکی برگزار گردید.

به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و با همکاری بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی مراسم معارفه دانشجویان جدید در تاریخ 18 مهر 1396 در دانشکده پیراپزشکی برگزار گردید.

ابتدا تلاوتی چند از آیات قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران و کلیپ معرفی دانشکده پخش گردید. سپس جناب آقای دکتر عمرانی ریاست دانشکده، حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا لاری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده، سرکارخانم دکتر شاکری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده، جناب آقای دکتر فریبرز فائقی معاون آموزشی دانشکده، ضمن تشکیل پنل سخنرانی نمودند.

جناب آقای دکتر عمرانی ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدید در رابطه با پوشش مناسب دانشجویان در محیط دانشگاه و محل کار، اهتمام به درس و تلاش مضاعف، همچنین تشویق دانشجویان به شرکت در فعالیت های پژوهشی انجمن ها و کمیته های مختلف سخنانی را ایراد نمودند.

در ادامه برنامه حاج آقا لاری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده سخنرانی نمود. ایشان ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) در رابطه با استفاده از فرصت ها در طول دوران دانشجویی سخنرانی نمود.

دکتر شاکری معاون دانشجویی و فرهنگی ضمن خوش آمدگویی خطاب به دانشجویان گفت: با عضو شدن در گروه های علمی، فرهنگی و ورزشی به رشد و ارتقاء سطح علمی دانشکده و دانشگاه کمک نمایند.

وی به این نکته اشاره نمود که علم باید در خدمت بشر و انسانیت باشد و انسان قوی کسی است که ارتباط قوی با خدای خود داشته باشد.

در ادامه برنامه دکتر فائقی در مورد اهداف و فلسفه کار و تحصیل در دانشگاه توصیه هایی را برای دانشجویان بیان نمود. معاون آموزشی دانشکده بیان داشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمینه های امکانات آموزشی و پژوهشی از توانمندی های بالایی برخوردار است و دانشجویان باید به درستی از این امکانات استفاده نمایند و مهارت های علمی لازم را کسب نمایند.

 

در ادامه این مراسم برنامه های متنوعی از جمله:

-     پخش کلیپ های معرفی بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان

-     اهداء لوح تقدیر به خانم فاطمه علی عباسی دانشجوی رشته رادیولوژی ترم هفت جهت کسب مقام سوم تیمی در رشته ی والیبال در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور

-     سخنرانی نماینده سفیران سلامت دانشگاه سرکارخانم متولی در رابطه با بهداشت و خودمراقبتی

-     سخنرانی استاد اصغری در رابطه با مزایای حجاب و عفاف و بررسی مقایسه حجاب در ادیان مختلف

-     سخنرانی سرکارخانم یراقچی در رابطه با معرفی مرکز مشاوره دانشگاه و هوش هیجانی

-     ایجاد غرفه های معرفی تشکل های انجمن اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی

-     غرفه ی ورزش جهت ثبت نام تیم های ورزشی در دو بخش خواهران و برادران در حایشه این مراسم بود.

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • گروه خبری : 52642
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست