• تاریخ انتشار : 1395/07/17 - 09:03
  • بازدید : 1327
  • تعداد بازدیدکننده : 32
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مراسم معارفه دانشجویان ورودی جدید سال تحصیلی 96-95 در دانشکده پیراپزشکی

مراسم معارفه دانشجویان ورودی جدید سال تحصیلی 96-95 در مورخ 13 مهر 95 در دانشکده پیراپزشکی برگزار گردید.

مراسم معارفه دانشجویان ورودی جدید سال تحصیلی 96-95 در مورخ 13 مهر 95 در دانشکده پیراپزشکی برگزار گردید.

در ابتداء مراسم بعد از تلاوتی چند از قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران دکتر عمرانی ریاست دانشکده سخنرانی نمود. ایشان ضمن عرض خوش آمدگویی به دانشجویان جدید و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) رهنمودهایی را خطاب به دانشجویان مبنی بر اینکه محیط دانشکده برای رشد تمامی دانشجویان است تا بتوانند در آینده فرد مفیدی برای اجتماع باشند.

دکتر عمرانی بیان داشت که محیط دانشگاه یک محیط بزرگتر از مدرسه و دبیرستان است و دانشجویان باید تفکرات خود را از دوران دبیرستان رها کنند و به آینده که دنیای الکترونیک و کسب علم است تمرکز بیشتری داشته باشند.

ایشان در بخش دیگری از صحبت های خود به دانشجویان توصیه نمود که دانشجو باید به دور از حاشیه خوب مطالعه کند، خوب ببینند و پرانرژی برای آینده خود و وطن خود فرد مفیدی باشد. ایشان در پایان صحبتهایشان ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان گفت من به عنوان خادم کوچک شما توصیه می کنم تا همه دست به دست هم دهیم تا هم دانشکده و هم تک تک افراد پیشرفت نمایند.

در بخش دیگر برنامه دکتر فائقی معاون آموزشی دانشکده سخنرانی نمود ایشان ضمن عرض خوش آمدگویی به دانشجویان جدید بیان داشت که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جزو بهترین دانشگاه های کشور می باشد و خوشبختانه دانشکده پیراپزشکی امکانات مناسبی برای دانشجویان جهت کسب آموزش و پژوهش فراهم کرده است.

ایشان ضمن معرفی اجمالی گروه های آموزشی دانشکده از دانشجویان خواستند تا با توجه بیشتر به قوانین و مقررات آموزشی سعی کنند بهترین استفاده را از امکانات دانشگاه و دانشکده را ببرند.

حاج آقا لاری نماینده محترم ولی فقیه دیگر سخنران این مراسم بود ایشان ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدید و تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین (ع) خطاب به دانشجویان گفت اولین علم شناختن خداست و دانشجویان را به کسب علم و تقوا دعوت نمود وی خاطرنشان کرد از پیشرفتهای شما همه ما افتخار میکنیم و با پیشرفت شما کشور پیشرفت می کند پس بیایید آینده ساز کشورمان باشیم.

سرکارخانم دکتر شاکری معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده به عنوان آخرین سخنران این پنل بود ایشان فرمود ما به عنوان یک دانشگاه و کشوری مسلمان هدفمان فقط رشد علمی نیست بلکه رشد علمی و معنوی کنار یکدیگر است دکتر شاکری گفت ما در معاونت دانشجویی  فرهنگی تمام تلاشمان این است یک محیط صمیمی و امن داشته باشیم تا شاهد ترقی شما دانشجویان باشیم.

شایان ذکر است برنامه های متنوعی مانند:

-          پخش کلیپ معرفی دانشکده

-          پخش کلیپ راهپیمایی اربعین

-          اجرای تواشیح توسط گروه لیله القدر

-          معرفی بخش مشاوره دانشگاه توسط دکتر سیف

-          ایجاد غرفه های معرفی انجمن اسلامی، بسیج دانشجویی، کانون های هنری دانشگاه بود. قابل ذکر است هرکدام از تشکلها ضمن معرفی واحد خود هدایایی به دانشجویان اهداء نمودند.

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • گروه خبری : 37145
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست