• تاریخ انتشار : 1398/07/17 - 13:23
  • بازدید : 663
  • تعداد بازدیدکننده : 37
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مراسم معارفه نودانشجویان در دانشکده پیراپزشکی

مراسم معارفه نودانشجویان دانشکده پیراپزشکی با حضور دکتر خدادوست معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، دکتر قره باغیان رئیس دانشکده و معاونین آموزشی و دانشجویی و فرهنگی در مورخ 16 مهر ماه 1398 در دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

مراسم معارفه نودانشجویان دانشکده پیراپزشکی با حضور دکتر خدادوست معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، دکتر قره باغیان رئیس دانشکده و معاونین آموزشی و دانشجویی و فرهنگی در مورخ 16 مهر ماه 1398 در دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

دکتر خدادوست در این مراسم ضمن تبریک به نودانشجویان به این نکته اشاره نمود که جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان یک دانشگاه طراز اول و برتر در کشور می باشد. وی خطاب به دانشجویان اظهار کرد از این که در این دانشگاه پذیرفته شدید به خود ببالید چراکه از امروز جزو دانشجویان برتر کشور محسوب می شوید.

وی در ادامه افزاود: ما در معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از این که شور و نشاط جوانی شما به منصه ظهور برسد استقبال می کنیم و امیدواریم که با فعالیت شما در عرصه فرهنگی و عضویتتان در کانون های فرهنگی و تشکل های اسلامی بیش از گذشته با فعالیت های این عرصه مانوس شوید.

دکتر خدادوست در قسمت دیگری از سخنان خود گفت اگرچه دانشکده های زیرمجموعه دانشگاه به طور پراکنده در شهر می باشد ولی این اطمینان و اعلام حمایت دانشگاه را از طرف خود و هیئت رئیسه دانشگاه به دانشحویان می دهم که ما در کنار شما هستیم که انشاءالله بتوانیم که بهترین شرایط و بستر مناسب را در حد امکان برای توانمند کردن شما فراهم بکنیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه افزود: شما دانشجویان از امروز عضوی از نظام سلامت جامعه هستید و در آینده ای نزدیک مدیران توانمند این مملکت می شوید. پس ضمن خوشامدگویی به شما برای ورود به عرصه خطیر و مهم سلامت، توصیه می کنم در کنار تحصیل به توانمند کردن خودتان در عرصه های مهم اجتماعی، مدیریتی ، فرهنگی و ... نیز بپردازید.

در بخش دیگر این مراسم دکتر قره باغیان رئیس دانشکده پیراپزشکی ضمن خیرمقدم به دانشجویان جدید دانشکده بیان داشت دانشجویان نهایت استفاده را از امکانات آموزشی، فرهنگی ، ورزشی که برایشان مهیا شده است را باید ببرند و دانشجو نباید تک بعدی باشد با عضویت در کانون های فرهنگی، آموزشی، تشکل ها، پژوهشی بتوانند از این امکانات استفاده بهینه را ببرند. دکتر قره باغیان بیان نمود وظیفه ما و همکارانمان این است دغدغه شما را حل کنیم و محیطی آرام و بانشاط برای تحصیل شما فراهم کنیم.

وی به بازسازی و تجهیز اماکن آموزشی در دانشکده اشاره نمود و ابراز امیدواری نمود که دانشجویان بتوانند از این امکانات به نحو شایسته استفاده کنند و به تحصیل خود بپردازند.

دکتر فائقی معاون آموزشی دانشکده دیگر سخنران این مراسم بود.

دکتر فائقی ضمن خیرمقدم به دانشجویان به معرفی دانشکده و چارت گروه های آموزشی دانشکده پرداخت.

وی در ادامه سخنان خود دانشجویان را به تلاش هرچه بیشتر در جهت کسب دانش کاربردی و استفاده حداکثری از امکانات مختلف علمی، پژوهشی و آزمایشگاهی دانشکده و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با نیت ارائه خدمات بهتر در جامعه پزشکی و نظام سلامت تشویق نمود و در پایان ضمن اشاره به چند نمونه از بهترین قوانین آموزشی از دانشجویان درخواست نمود تا با رعایت قوانین، دانشگاه را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایند.

شایان ذکر است در این مراسم برنامه های متنوعی مانند :

  • پخش کلیپ ها معرفی فعالیت انجمن اسلامی
  • سخنرانی نماینده کمیته انضباطی دانشگاه و آشنا کردن با مقررات انضباطی
  • سخنرانی نماینده تربیت بدنی
  • پخش کلیپ های مربوطه
  • اجرای موسیقی
  • اجرای استندآپ برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • گروه خبری : 83762
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست