
|
|
| نام و نام خانوادگی |
رستا حدادی
|
| آخرین مدرک تحصیلی |
دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی |
|
|
|
| ایمیل |
T.hadadi@sbmu.ac.ir |
| تلفن تماس |
021-22707346 |
شرح وظایف رئیس کتابخانه دانشکده پیراپزشکی
- نیاز سنجی و نظر سنجی مراجعه کنندگان کتابخانه و بررسی نیازهای علمی و جدید آنها و تنظیم درخواستها و لیست و فرمهای مربوطه و ارائه آنها به ریاست مجتمع
- فراهم نمودن زمینه ارتقای دانش تخصصی خود و کارمندان و ایجاد زمینه بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی در حوزه خدمات کتابداری جهت پیشبرد اهداف کتابخانه
- ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم و انتخاب منابع مناسب مورد نظر و ارائه خدمات به هنگام ، دقیق و کامل به مراجعه کنندگان در راستای وظایف کتابخانه
- نظارت بر کتابها جهت امر قفسه خوانی ، وجین و صحافی به موقع آنها
- خرید و سفارش کتاب و هماهنگی با ناشران و شرکت در نمایشگاههای کتاب جهت خرید منابع مورد نیاز
- رسیدگی به مسائل موجود در کتابخانه در هر زمینه و در صورت نیاز ارائه به معاونت پژوهشی دانشکده و در موارد ضروری پیشنهاد برگزاری جلسه در زمینه مسائل موجود
- درج کلیه اطلاعات مرتبط با کتابخانه در وب سایت دانشکده
- نظارت بر سازماندهی منابع اهدایی
- نظارت بر انجام اقدامات مربوط به تسویه حساب اعضا
- آمار گیری و گزارش از سیستم امانت و منابع و ارائه آمار
همکاری در واحد فهرست نویسی، امانت و مجموعه سازی کتابخانه دانشکده پیراپزشکی
- ثبت نام کاربران در سیستم
- فهرستنویسی توصیفی، تحلیلی و رده بندی کتب فارسی و انگلیسی
- ورود اطلاعات کتابشناختی پایان نامه فارغ التحصیلان در سیستم
- تسویه حساب مراجعین شامل اساتید، دانشجویان و پرسنل
- وجین کتب قدیمی و فرسوده
- آماده سازی منابع
- امانت، تمدید و بازگشت منابع

|
|
| نام و نام خانوادگی |
فاطمه ریحانیان
|
| آخرین مدرک تحصیلی |
کارشناسی کتابداری و اطلاع رسانی |
| تلفن تماس |
021-22718528 داخلی 218 |
شرح وظایف واحد فهرست نویسی، امانت، مجموعه سازی و اطلاع رسانی کتابخانه دانشکده پیراپزشکی
- ثبت نام کاربران در سیستم
- فهرست نویسی توصیفی، تحلیلی و رده بندی کتب فارسی و انگلیسی
- ورود اطلاعات کتابشناختی پایان نامه فارغ التحصیلان در سیستم
- راهنمایی و پاسخگویی به مراجعین جهت استفاده صحیح از منابع
- تسویه حساب مراجعین شامل اساتید، دانشجویان و پرسنل
- وجین کتب قدیمی و فرسوده
- آماده سازی منابع
- نیازسنجی و ثبت درخواست ها از دانشجویان و اساتید
- امانت، تمدید و بازگشت منابع
- پیگیری و انجام اموری که از طرف مقام مافوق ابلاغ گردیده است.