• تاریخ انتشار : 1402/10/09 - 11:21
  • بازدید : 36
  • تعداد بازدیدکننده : 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
11 آذر 1402 شرکت در جلسه سفیران سیمرغ در دانشگاه

11 آذر 1402 شرکت در جلسه سفیران سیمرغ در دانشگاه

جلسه رابطان و سفیران سیمرغ با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و با حضور سرکار خانم عابدیدنی مدیریت محترم تعالی فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای جلسه سرکار خانم عابدینی در خصوص دوازدهمین دوره جشنواره سیمرغ مطالبی را عنوان نمودند و به این موضوع اشاره کردند که در این دوره ، جشنواره بصورت تخصصی و با محوریت جوانی جمعیت برگزرا خواهد شد. همچنین بیان نمودند یکی از تفاوت این دوره با دوره های قبل ، حضور دانشجویان بین الملل و مجاز بودن خانواده دانشجویان و پرسنل جهت شرکت در این جشنواره می باشد.

در ادامه بخش ها ، رشته ها و محورهای جشنواره را یک به یک مطرح نمودند . و به این موضوع اشاره کردند که سفیران و رابطان سیمرغ جهت جذب حداکثری شرکت کنندگان در جشنواره تمام تلاش خود را نمایند . و نتیجه این تلاشها برای دانشجویان دریافت گواهی از وزارت بهداشت و  برای کارکنان امتیاز ضمن خدمت و برای اساتید امتیاز فرهنگی در بر خواهد داشت.

پس از صحبت های سرکار خانم عابدینی، خانم دکتر کیانی دکترای تخصصی سلامت و باروری و نماینده وزارت خانه مطالبی را در خصوص سیر جمعیتی ایران از سالهای 1980تا 2015 و پیش بینی رشد جمعیت تا 2050را بیان نمودند.

ایشان با اشاره به این مطلب که سطح جانشینی یعنی متوسط فرزندانی که هر خانم باید به دنیا بیاورد 2 فرزند است اعلام کردند هم اکنون این آمار در ایران 69/1 فرزند می باشد و این سیر نزولی بسیار نگران کننده است.

لازم به ذکر است در این جلسه سرکار خانم کریمی کارشناس فرهنگی دانشکده بعنوان رابط سیمرغ و آقای آرین والهی و خانم ریحانه یزدانی بعنوان سفیران سیمرغ دانشکده حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار دانشجویی و فرهنگی
  • گروه خبری : 137027
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست