• تاریخ انتشار : 1395/03/09 - 08:43
  • بازدید : 889
  • تعداد بازدیدکننده : 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مراسم نیمه شعبان در دانشکده پیراپزشکی

به مناسبت ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و پایان سال تحصیلی 95 - 94 مراسم جشنی در دانشکده پیراپزشکی در مورخ 4 خرداد 1395 برگزار گردید.

به مناسبت ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و پایان سال تحصیلی 95 - 94 مراسم جشنی در دانشکده پیراپزشکی در مورخ 4 خرداد 1395 برگزار گردید.

در این مراسم بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و اجرای سرود جمهوری اسلامی، جناب آقای دکتر عمرانی به سخنرانی پرداختند، ایشان ضمن خیرمقدم به میهمانان ، ایام شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عج) را تبریک گفته و با توجه به تقارن این ایام با سالروز آزادسازی خرمشهر، یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.

در قسمتی دیگر از برنامه آقای دکتر سید جواد میری عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعاتی فرهنگی با یک پنل تخصصی در رابطه با مسئولیت دانشگاهیان درعصر حاضر به ایراد سخنرانی پرداختند.

شایان ذکر است در این مراسم برنامه های متنوعی مانند:

-    پخش کلیپ تصویری دانشکده

-    سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای لاری باعنوان "حضور بی ظهور"

-    اجرای سرودهای متنوع از گروه دستان گویا

-    اجرای دوبله زنده انیمیشن توسط دانشجویان

شایان ذکر است که در پایان مراسم از دانشجویان ممتاز و برگزیده جشنواره آموزشی دانشگاه در سال 1395 و همچنین دانشجویان تیم بسکتبال دانشکده که در اولین جشنواره ورزشی دانشگاه، مقام نائب قهرمانی را کسب نموده بودند با اهدای لوح و جوایز، تقدیر به عمل آمد.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • گروه خبری : 32408
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست