• تاریخ انتشار : 1402/03/13 - 17:50
  • بازدید : 107
  • تعداد بازدیدکننده : 104
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری وبینار علمی MultiPhasic CT of Abdomen توسط دانشکده پیراپزشکی

برگزاری وبینار علمی MultiPhasic CT of Abdomen توسط دانشکده پیراپزشکی

برگزاری وبینار علمی MultiPhasic CT of Abdomen  توسط دانشکده پیراپزشکی

برگزاری وبینار علمی MultiPhasic CT of Abdomen  توسط دانشکده پیراپزشکی

 

گروه رادیولوژی دانشکده پیراپزشکی جهت ارتقا توان علمی و عملی کارشناسان رادیولوژی شاغل ،فارغ التحصیلان و دانشجویان ،با همکاری اساتید شناخته شده این رشته در دانشکده و نیز Application Specialist  های با تجربه و خبره در کلینیک ها و شرکت های معتبر عرضه کننده تجهیزات تصویربرداری پزشکی ، اقدام به برنامه ریزی و اجرای یکسری وبینار ها و سمینارهای علمی در6 ماهه اول سال 1402 ، نموده است.

تاکید اصلی در انتخاب عناوین سخنرانی ها بر اساس نیازسنجی های انجام شده و شناخت معضلات و دشواری های کاری و تکنیکی کارشناسان رادیولوژی در مراکز تصویربرداری در کلینیک ها و بیمارستان های دولتی و خصوصی است.

در این راستا اولین وبینار تحت عنوان Multiphasic CT of Abdomen جهت آموزش نکات و شگرد های خاص در اجرای عملی این تکنیک جهت بررسی کبد ، لوزالمعده و کلیه  در روز پنجشنبه 11/3/1402 توسط اقای جواد قاسمی از Application Specialist های با تجربه CT Scan از شرکت GE ازساعت 10 تا 12 و با حضور بیش از 70 نفر از دانشجویان و کارشناسان این رشته از نقاط مختلف کشور برگزار گردید. لازم به ذکر است که دکتر فائقی مدیر گروه رادیولوژی و ریاست دانشکده پیراپزشکی ، مدیریت و هدایت پنل و وبینار را بعهده داشتند.

  • گروه خبری : اخبار دانشكده,آرشیو اخبار
  • گروه خبری : 127479
کلمات کلیدی

تصاویر

برگزاری وبینار علمی MultiPhasic CT of Abdomen  توسط دانشکده پیراپزشکی برگزاری وبینار علمی MultiPhasic CT of Abdomen  توسط دانشکده پیراپزشکی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست