• تاریخ انتشار : 1394/10/15 - 09:53
  • بازدید : 1717
  • تعداد بازدیدکننده : 38
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی 95-94

تاریخ انتخاب واحد اینترنتی: شنبه مورخ 10/11/94 لغایت چهارشنبه مورخ 14/11/94 شروع کلاسها: شنبه مورخ 17/11/1394

تاریخ انتخاب واحد اینترنتی: شنبه مورخ 10/11/94 لغایت چهارشنبه مورخ 14/11/94

شروع کلاسها: شنبه مورخ 17/11/1394 

تاریخ حذف و اضافه: بصورت حضوری دوشنبه  26/11/94لغایت چهارشنبه28/11/94   

آخرین مهلت حذف اضطراری : حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه

توضیحات مهم جهت اطلاع کلیه دانشجویان :

     دانشجویان کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در هر نیمسال تحصیلی فقط مجاز به انتخاب یک عنوان درسی (به میزان 2واحد) از جدول دروس گروه معارف اسلامی هستند.

     کلیه دانشجویان مقاطع ارشد و دکترا که فقط واحد پایان نامه و یا آزمون جامع دارند ملزم به انجام کلیه مراحل انتخاب واحد و تأیید آن هستند.

     کلیه دانشجویان بین الملل می بایست درتاریخهای ذکر شده با مراجعه به سیستم آموزشی  سما  انتخاب واحد اینترنتی نموده و همزمان با شروع کلاسها با همراه داشتن 2 نسخه از پرینت انتخاب واحد خود پس از تایید شعبه بین الملل به اساتید راهنمای مربوطه مراجعه نموده و پس از امضای استاد راهنما جهت ثبت نهایی به اداره آموزش مسئول رشته خود در آموزش دانشکده پیراپزشکی تحویل داده و مطابق برنامه آموزشی ارائه شده در کلاس های درس شرکت نمایند در غیر اینصورت اسامی آنان در لیست های آماری ثبت نخواهد شد.

     کلیه دانشجویان محترم جهت تأیید انتخاب واحد همزمان با شروع کلاسها  با همراه داشتن 2 نسخه از پرینت انتخاب واحد خود به اساتید راهنمای مربوطه مراجعه نموده و پس از امضای استاد راهنما جهت ثبت نهایی به اداره آموزش و مسئول رشته خود تحویل دهند..

     حضور در کلاسها برای کلیه دانشجویان از هفته آغازین نیمسال تحصیلی جدید الزامی بوده و با غیبت های غیرموجه برابر مقررات برخورد انضباطی خواهد شد.

     دانشجویانی که به دلیل مشکلات آموزشی (نگذراندن واحد پیش نیاز و یا ترم مشروطی و...) امکان دسترسی به برخی واحدها را ندارند جهت حذف و اضافه می بایست بشرط حضور در کلیه جلسات برگزار شده کلاس درس مربوطه تا زمان حذف و اضافه، در موعد مقرر به آموزش دانشکده مراجعه نموده و پس از اخذ و تکمیل فرم حذف و اضافه با تأیید امور کلاسها و استاد راهنمای مربوطه جهت ثبت در سیستم آن را به مسئول رشته خود در اداره آموزش تحویل دهند. خارج از تاریخ های مذکور حذف و اضافه به هیچ عنوان انجام نخواهد شد. دانشجو بدون حضور در کلاسهای مربوطه مجاز به اضافه کردن دروس نخواهد بود.

     جهت انجام حذف اضطراری، دانشجویانی که اسامی آنها وارد لیست اخطار غیبت نشده است می بایست درخواست کتبی خود را به مدیرگروه مربوطه مبنی بر علت حذف درس ارائه داده و پس از تأیید آن جهت اخذ فرم به آموزش مراجعه نموده و آن را به تأیید امور کلاسها، استاد درس مربوطه و استاد راهنمای خود رسانده و جهت ثبت در سیستم به مسئول رشته خود در اداره آموزش تحویل دهند.

*** مسئولیت هر گونه اشتباه و یا عدم انتخاب واحد و عدم مراجعه جهت تأیید آن در موعد مقرر تنها بر عهده شخص دانشجو است. تاریخهای اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد لذا ضروری است دانشجویان محترم نسبت به انتخاب واحد در موعد مقرر اقدام نمایند در غیر اینصورت، هیچ گونه مسئولیتی در قبال پیامدهای احتمالی آن از سوی آموزش دانشکده پذیرفته نخواهد شد. ***

به منظور استفاده از سیستم سما ، شماره دانشجویی (کد کاربری) و شماره شناسنامه (کلمه عبور) خود را در فیلدهای مربوطه وارد نمایید

آدرس سایت دانشکده:   http://pms.sbmu.ac.ir

شماره تماس دانشکده: 35- 22718528   داخلی آموزش: 261 - 263 - 232

 

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • گروه خبری : 27383
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست