• تاریخ انتشار : 1394/02/06 - 09:22
  • بازدید : 1698
  • تعداد بازدیدکننده : 59
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

جشن روز علوم آزمایشگاهی در دانشکده پیراپزشکی

مراسم جشن روز علوم آزمایشگاهی مصادف با سالگرد روز تولد حکیم جرجانی به همت امور فرهنگی و دانشجویان علوم آزمایشگاهی در مورخ 1 اردیبهشت 1394 در دانشکده پیراپزشکی برگزار گردید

مراسم جشن روز علوم آزمایشگاهی مصادف با سالگرد روز تولد حکیم جرجانی به همت امور فرهنگی و دانشجویان علوم آزمایشگاهی در مورخ 1 اردیبهشت 1394 در دانشکده پیراپزشکی برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم پس از پخش تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای دکتر علی رحیمی پور مدیر گروه علوم آزمایشگاهی دانشکده سخنرانی نمود.

دکتر رحیمی پور روز علوم آزمایشگاهی را به دانشجویان و همکاران دانشکده تبریک عرض نمود و ایشان ضمن تشکر از اساتید به خصوص کارشناسان آزمایشگاه مطالبی را پیرامون اقدامات انجام شده در ارتقاء و جایگاه رشته علوم آزمایشگاهی بیان داشت.

دکتر میرداود عمرانی ریاست دانشکده دیگر سخنران این مراسم بود، وی ضمن تبریک روز علوم آزمایشگاهی به اساتید، کارشناسان و دانشجویان این رشته به این نکته اشاره نمود که دانشجویان باید یک چشم انداز کاری برای خود داشته باشند و افق­های رشته خود را بشناسند.

وی خاطرنشان کرد که دانشجویان باید به ابزارهای نوین و پیشرفته روز دنیا مسلط شوند و تمام سعیم براین است که بتوانم این ابزارها و وسایل آزمایشگاهی را برای دانشجویان فراهم آورم.

دکتر عمرانی بیان داشت دانشجویان علوم آزمایشگاهی در درمان و تشخیص بیماری ها نقش مهمی را می­ توانند ایفا کنند. و این امر می­ تواند با به روز شدن علم و وسایل آزمایشگاهی انجام پذیرد.

دکتر عمرانی از دانشجویان دعوت نمود که در کارگاه های آموزشی کشت سلولی که در آزمایشگاه تازه تأسیس تحقیقاتی انجام می شود، شرکت فعال داشته باشند. وی در پایان صحبت های خود خطاب به دانشجویان بیان داشت که (جوانان آینده ساز، قدر خودتان را بدانید و سعی کنید از سلول ­های خاکستری مغز خود در جای مناسب و برای هدف خاص خود استفاده نمایید).

در ادامه این مراسم برنامه های متنوعی به شرح ذیل برگزار گردید:

پخش کلیپ های زیبایی که توسط دانشجویان علوم آزمایشگاهی تهیه شده بود.

مسابقه تشخیص چهره اساتید

غزل سرایی و شعر سرایی آقایان دکتر خلیل جوادی (طنزپرداز)، امیر عمیدی (غزل سرا)، خانم دکتر مهرا آرین مهر (غزل سرا)

تقدیر و تشکر و اهداء لوح یادبود توسط ریاست دانشکده، مدیر گروه علوم آزمایشگاهی و سرکارخانم دکتر کمالی (از اساتید بازنشسته علوم آزمایشگاهی) به اساتید و کارشناسان رشته علوم آزمایشگاهی

شایان ذکر است در پایان این مراسم از کیکی که به طرح روپوش سفید طراحی شده بود از حاضرین پذیرایی به عمل آمد.

 

غلام رضا ترابی

مسئول روابط عمومی

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • گروه خبری : 19108
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست