• تاریخ انتشار : 1394/11/06 - 12:50
  • بازدید : 877
  • تعداد بازدیدکننده : 30
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

جلسه معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با مسئولین دانشکده پیراپزشکی

پیرو پیگیری مشکلات و مطالبات دانشجویان، سومین جلسه از سلسله جلسات معاون دانشجویی و فرهنگی و معاون آموزشی دانشگاه با مسئولین دانشکده ها و دانشجویان تشکلی و صنفی در دانشکده پیراپزشکی برگزار گردید.

پیرو پیگیری مشکلات و مطالبات دانشجویان، سومین جلسه از سلسله جلسات معاون دانشجویی و فرهنگی و معاون آموزشی دانشگاه با مسئولین دانشکده ها و دانشجویان تشکلی و صنفی در دانشکده پیراپزشکی برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه دکتر عمرانی ضمن عرض خیر مقدم و تبریک دهه فجر و یادآوری رشادت افرادی که ایثار و گذشت آنها باعث شد بتوانیم در کمال آرامش دور این میز بنشینیم و در مورد آینده حرف بزنیم. اظهار کرد: با توجه به روحیه استقبال از پیشنهادات سازنده جهت ارتقاء خدمت رسانی در دانشکده، و با توجه به اینکه ما تمامی نیروهای دور میز را بازوان نظام تلقی می کنیم، لذا از برگزاری اینگونه جلسات بشکل منظم استقبال می نماییم.

در ادامه این جلسه دکتر فائقی بیان نمود: از زمان حضور دکتر عمرانی در دانشکده پیراپزشکی شاهد یکسان نگری و جامع نگری در کلیه رشته های موجود در این دانشکده هستیم. راه اندازی آزمایشگاه های جامع و آزمایشگاه های سلولی- مولکولی نمونه بسیار بارز این امر می باشد. دکتر فائقی افزود: وقتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در صدر دانشگاه ها در حیطه آموزشی قرار می گیرد، بدان معنی است که همکاری و همیاری بین همه ارکان دانشگاه وجود دارد. وی در خاتمه سخنان خود گفت: ملاقات منظم و مداوم مسئولین با دانشجویان در جهت حل مسائل موجود در دانشکده بسیار مفید است.

در بخش دیگری از این جلسه حجت الاسلام و المسلمین نخعی مقدم خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی باید این نکته را مدنظر داشت که وجود مشکلات در حیطه فرهنگی به مسائل آموزشی و پژوهشی نیز لطمه وارد می کند. وی همچنین اظهار داشت: برگزاری منظم ساعت فرهنگ در دانشکده نشان دهنده اهمیت گذاری به حیطه فرهنگی است. هرگونه همفکری بین مسئولین دانشکده و دانشگاه، قطعاً کم و کاستی ها را در این حیطه پوشش می دهد چرا که هدف ما دست یابی به موقعیت مطلوب است.

در این جلسه دکتر بهادری اظهار داشت: با توجه به شناختی که از دانشگاه داریم باید بپذیریم که اقدامات به حقی در دانشگاه و دانشکده نسبت به گذشته صورت پذیرفته است. کسب رتبه برتر در حیطه آموزش نشان می دهد که تمامی مسئولین، اساتید، دانشجویان وکارکنان زحمت کشیده اند. وی افزود: با توجه به دستور ریاست دانشگاه و معاون آموزشی مسائل به صورت مداوم در جلسات مطرح و صورتجلسات به منظور پیگیری به معاونت آموزشی ارسال می گردد. همچنین با عنایت ویژه ریاست دانشگاه بودجه مستقلی نیز به دانشکده ها جهت تامین وسایل آموزشی اختصاص یافته است. دکتر بهادری خاطرنشان کرد: سیاست معاونت آموزشی بر این است که کارآموزی باید زیر نظر اساتید هیأت علمی باشد. همچنین با توجه به اینکه طول عمر زیادی از رشته MRI نمی گذرد، پیگیر مسائل این رشته نیز هستیم تا انشاءا... مرتفع گردد.

همچنین در این جلسه دکتر طباطبائی نژاد افزود: در مقطع کارشناسی تحقیق و پژوهش جایگاهی ندارد چرا که در این امور آموزش دانشگاه دخالت چندانی ندارد و سرفصل های ابلاغی که توسط دانشگاه اجرا می شود، عمده آن توسط وزارت خانه تدوین می گردد. اما می توان با برگزاری کلاس های فوق برنامه و کارگاه ها، در حوزه پژوهش گام های موثری برداشت. مدیر آموزش دانشگاه تأکید کرد: در مورد رشته MRIباید گفت که مطمئن باشید که اساتید بیش از دانشجویان پیگیر مسائل هستند. جا دارد این نکته را خاطر نشان کنم که در تمام دنیا پوشش حرفه ای در دانشگاه ها وجود دارد. انشاءا... دانشجویان عزیز این مسئله را رعایت می کنند و ما نیز به عنوان مسئولین دانشگاه، شأن دانشجو را حفظ می کنیم.

در بخش دیگـری از این جلسه نریمانی ضمن عـرض تشکر از همه مسئولین دانشکده اظهار داشـت: هـر چند در سطح آموزش رتبه اول را کسب کردیم ولی فراموش نکنیم که در چشم انداز سال 1404 باید رتبه اول را در منطقه کسب کنیم. وی در خاتمه سخنان خود گفت: بحث های کمک آموزشی در خوابگاه ها درحال پیگیری است و همچنین در مورد اینترنت نیز قرارداد جدیدی منعقد گردیده است که به زودی اجرا می گردد.

دیگر نماینده معاونت دانشجویی وفرهنگی آقای طغرایی با بیان شخصیت فرهنگی دکتر عمرانی از اقدامات صورت گرفته در دانشکده تشکر نمود.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • گروه خبری : 28094
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست