• تاریخ انتشار : 1400/10/26 - 07:48
  • بازدید : 117
  • تعداد بازدیدکننده : 114
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سرپرست دانشکده پیراپزشکی منصوب شد

سرپرست دانشکده پیراپزشکی منصوب شد

 

 

دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روز شنبه ۲۵ دی ماه با صدور حکمی دکتر فریبرز فائقی را به عنوان سرپرست دانشکده پیراپزشکی منصوب کرد.

 

متن حکم ابلاغ به این شرح است:

 

برادر گرامی جناب آقای دکتر فریبرز فائقی

دانشیار محترم دانشگاه

سلام علیکم

با توجه به تعهد، شایستگی و سوابق علمی و اجرایی جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان " سرپرست دانشکده پیراپزشکی " منصوب می شوید تا با استعانت از خداوند متعال و رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف و امور محوله اقدام نمایید.

موفقیت شما را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق برنامه ها و ارتقای جایگاه ملی و بین المللی دانشگاه از خداوند منان مسئلت می نمایم.

دکتر علیرضا زالی

"رئیس دانشگاه"

 

 

دکتر فریبرز فائقی دانشیاردانشگاه و عضو هیئت علمی گروه رادیولوژی دانشکده پیراپزشکی است.

وی دارای دکترای تخصصی فیزیک پزشکی گرایش تصویربرداری پزشکی و فیزیست بالینی MRI است.

دکتر فائقی دوره تکمیلی تصویربرداری پیشرفته مغز و اعصاب را در ایتالیا گذرانده و طراح و مدرس دوره های تخصصی تصویربرداری پزشکی در داخل و خارج از کشور است.

وی سابقه مدیریت گروه رادیولوژی دانشکده پیراپزشکی، معاونت آموزشی سابق دانشکده پیراپزشکی وعضویت در کمیته تخصصی تصویربرداری پزشکی هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران را در کارنامه دارد.

وی سابقه چاپ بیش از ۷۰ مقاله در مجلات معتبر علمی و راهنمایی بیش از ۱۰۰ پایان نامه در مقاطع ارشد ، دکترای تخصصی Ph.D و ترجمه و تالیف کتاب های کاربردی در زمینه تصویربرداری پزشکی CT Scan و MRI را در کارنامه دارد.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشكده,آرشیو اخبار
  • گروه خبری : 112629
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست