• تاریخ انتشار : 1393/12/03 - 11:58
  • بازدید : 1166
  • تعداد بازدیدکننده : 39
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود و تقدیر و تشکر از بازنشستگان دانشکده پیراپزشکی

مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود، تقدیر وتشکر از بازنشستگان و تقدیر از اساتید فرهیخته دانشکده در مورخ 28 بهمن 1393 در تالار شهید مرادی دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود، تقدیر وتشکر از بازنشستگان و تقدیر از اساتید فرهیخته دانشکده در مورخ 28 بهمن 1393 در تالار شهید مرادی دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

در ابتداء مراسم بعد از تلاوت چند از آیات قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آقای دکتر فریبرز فائقی معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده صحبت نمود. دکتر فائقی ضمن خیرمقدم به دانشجویان جدیدالورود و معرفی گروههای آموزشی و بخش­های مختلف دانشکده، خطاب به دانشجویان جدید بیان داشت که انتظار داریم در ابتداء ورود به دانشگاه و دانشکده ارزش جایگاه خود را شناخته و برای خودتان و اساتید محترم ارزش و احترام قائل شوید. وی در ادامه صحبت­های خود از بزرگوارانی که در عرصه علم و دانش در مقاطع بالای آکادمیک دانشگاه، سالیان سال تلاش و کوشش نموده­اند و عمر خود را با شوق و اشتیاق به آموختن دانش علم و آموزش به دانشجویان گذرانده­اند و بعد از سالیان سال به درجه پرافتخار بازنشستگی نائل آمده­اند تقدیر و تشکر نموده. همچنین ایشان از اساتید بزرگواری که در ارتقاء مرتبه علمی خود و دانشکده تلاش نموده­اند تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم آقای دکتر میرداود عمرانی ریاست دانشکده سخنرانی نمود. ایشان در ابتداء ضمن خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود خوش آمدگویی به حاضرین، دانشکده را یک خانواده متّحد دانست و خطاب به بازنشستگان عزیز بیان داشت که اگر چه شما امروز به درجه بازنشستگی نائل شده­اید ولی درب­های دانشکده همیشه به روی شما باز خواهد بود و ما اساتید و دانشجویان دانشکده، همیشه از تجربیات شما بزرگواران استفاده می­کنیم.

ایشان نیز از اساتیدی که در ارتقاء مرتبه علمی خود و دانشکده کوشش نموده­اند، تشکر و قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد که دیگر اساتید به خصوص اساتید جوان دانشکده به ارتقاء مرتبه علمی دانشکده و خود نیز بکوشند.

دکتر عمرانی خطاب به دانشجویان جدیدالورود بیان داشت که سعی شده به کمک اساتید و کارکنان محیط آموزشی و پژوهشی مناسبی را برای شما، فرزندان این مرز و بوم جهت یادگیری علم و دانش فراهم آورده شود. ایشان گفت که تمام تلاشش بر این است که آزمایشگاه­های جدید و امکانات و وسایل روز دنیا را برای دانشکده فراهم آورد دکتر عمرانی نیر از تعویض سرور اینترنت دانشکده با سرعت و امکانات بالا نیز خبرداد.

از دیگر برنامه های این مراسم:

-          تله تئاتر دانشجویی

-          پخش کلیپ

-          اجرای گروه سرود

و اهداء جوایز و لوح تقدیر به بازنشستگان و اساتید فرهیخته به شرح ذیل بود:

1-     جناب آقای دکتر مجید احمدی   (بازنشسته)

2-     سرکارخانم الهه نوشین فر      (بازنشسته)

3-     سرکارخانم دکتر زهرا موسوی جاهد(بازنشسته)

4-     سرکارخانم پروین کهکشان            (بازنشسته)

5-     جناب آقای دکتر حمید علوی مجد   (استاد فرهیخته)

6-     جناب آقای دکتر محسن حمیدپور     (استاد فرهیخته)

7-     سرکارخانم دکتر فرزانه غفاری        (استاد فرهیخته)

8-     سرکارخانم دکتر فاطمه گشادرو     (استاد فرهیخته)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • گروه خبری : 17724
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست