• تاریخ انتشار : 1394/07/15 - 14:13
  • بازدید : 964
  • تعداد بازدیدکننده : 34
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مراسم معارفه دانشجویان ورودی جدید سال تحصیلی 95-94 در دانشکده پیراپزشکی

مراسم معارفه دانشجویان ورودی جدید سال 95-94 در مورخ 14 مهر 94 در دانشکده پیراپزشکی برگزار گردید. در ابتدای مراسم بعد از پخش تلاوتی چند از آیات قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران دکتر عمرانی ریاست دانشکده سخنرانی نمود. ایشان ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدید و اساتید

مراسم معارفه دانشجویان ورودی جدید سال 95-94 در مورخ 14 مهر 94 در دانشکده پیراپزشکی برگزار گردید.

در ابتدای مراسم بعد از پخش تلاوتی چند از آیات قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران دکتر عمرانی ریاست دانشکده سخنرانی نمود. ایشان ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدید و اساتید حاضر در جلسه رهنمودهایی را خطاب به دانشجویان مبنی بر اینکه دانشجو باید در تمام مراحل زندگی برنامه ریزی و هدف خاصی را دنبال نماید و برای رسیدن به این هدف باید سعی و تلاش برای فراگیری علم و دانش نماید را عنوان نمود.

ایشان بیان داشت که اعضای هیئت علمی و پرسنل دانشکده دست به دست هم داده اند که به عنوان یک خانواده صمیمی و متحد برای شما جوانان این مرز و بوم یک محیط ایده آل آموزشی را فراهم آورند که شما دانشجویان عزیز بتوانید به اهدافتان که همان فراگیری علم و دانش است برسید.

عمرانی دنیای امروز را دنیای علوم پایه و پیراپزشکی عنوان کرد وی ضمن مثالهایی در کاربرد رشته های پیراپزشکی در جامعه و به اهمیت بالا و نقش بالای این رشته ها در جامعه علمی کشور اشاره نمود.

حضرت حجّه الاسلام والمسلمین حاج آقا نخعی مقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده، دیگر سخنران این مراسم بود. ایشان ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدید گفت همه چیز در دنیا فلسفه ای دارد که فلسفه درس خواندن در دانشگاه این است که انسان به کمال برسد. ایشان در رابطه با کمال علم، کمال اراده و کمال حریّت برای دانشجویان مطالب ارزنده ای را عنوان نمود.

دکتر فریبرز فائقی معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده از دیگر سخنرانان این مراسم بود. دکتر فائقی ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدید و آرزوی سلامتی برای آنان، مطالبی را پیرامون معرفی گروه های آموزشی و بخش های مختلف دانشکده عنوان نمود. وی بیان داشت که دانشکده ظرف چندسال اخیر چه در زمینه علوم آزمایشگاهی و علوم مختلف مرتبط با آزمایشگاه، فناوری تصویربرداری پزشکی و MRI رشد و توسعه قابل توجهی نموده است و تجهیزات مناسب درحدّ معقول در آزمایشگاه های تخصصی و جامع در گروه های مختلف مرتبط با آزمایشگاه و رادیولوژی وجود دارد و از دانشجویان انتظار داریم که با یک خط مشی منظم و مشخص و در واقع پرامید، سال تحصیلی جدید را شروع نمایند و به جمع خانواده صمیمی پیراپزشکی بپیوندند.

فائقی در بخش دیگر از صحبت هایش به همکاری کمیته پژوهشی دانشجویان، امکانات ورزشی دانشکده و دانشگاه، آیین نامه های آموزشی موجود در سایت دانشکده اشاره نمود.

شایان ذکر است در فواصل مراسم برنامه هایی مانند:

-     پخش کلیپ های معرفی دانشکده، معرفی فعالیت های فرهنگی

-     اجرای مسابقه حضوری برگزار گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • گروه خبری : 24245
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست