• تاریخ انتشار : 1403/02/19 - 08:05
  • بازدید : 17
  • تعداد بازدیدکننده : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نحوه پذیرش، بررسی و عقد قرارداد پروپوزال های دانشجویی1403

نحوه پذیرش، بررسی و عقد قرارداد پروپوزال های دانشجویی1403

  1. پروپوزال ارسالی نباید عنوان پایان نامه و یا بخشی از آن باشد یا قبلاً توسط دانشجو، استاد راهنما یا همکاران در کمیته ها و انجمن ها و نیز سازمان دولتی یا غیردولتی شامل دانشگاه/دانشکده/مرکز تحقیقات/بیمارستان و غیره به عنوان طرح پژوهشی ثبت گردیده باشد.
  2. مجری اصلی طرح، دانشجو و مجری دوم عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خواهد بود. در مقاله منتج از طرح نیز دانشجو نویسنده اول و مجری دوم نویسنده مسئول خواهد بود.
  3. امکان انعقاد قرارداد طرح تحقیقاتی فقط با دانشجو و تا قبل از فارغ التحصیلی مقدور می باشد. (لذا ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در زمان عقد قرارداد الزامی است)
  4. نظر به انجام مراحل داوری در دانشکده/مرکز تحقیقات، توجه به این امر ضروری است که داوری ها باید صرفاً توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صورت گیرد. در انتخاب داوران به معیار تضاد منافع توجه شود.
  5. وجود حداقل دو داوری با نظر "قابل قبول"برای تایید در شورای پژوهشی کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه الزامی است.
  6. ضروری است دانشکده/ مرکز تحقیقات، پس از دریافت، بررسی و داوری پروپوزال دانشجویان، حداکثر تا روز سوم هر ماه، طی نامه ای نسبت به معرفی پروپوزال های دانشجویان آن دانشکده اقدام نمایند.
  7. برای ارسال پروپوزال های دانشجویی و ادامه فرآیندها در سامانه پژوهان، ضروری است مرکز اصلی و مرکز همکار کمیته پژوهشی دانشجویان مورد انتخاب قرار گیرد.
  8. پذیرفتن پروپوزال های دانشجویان فقط تا ابتدای دی ماه سال جاری برقرار خواهد بود و پس از این تاریخ بر اساس میزان ظرفیت باقی مانده، و اعلام بعدی این واحد، در مورد سایر پروپوزال ها اقدام خواهد شد.
  9. شرایط و میزان حمایت مالی سال جاری و تعداد مجاز ارسال طرح برای هر دانشجو، ابتدای خرداد ماه اعلام خواهد شد.
  10. در صورت امکان در اسرع وقت طی نامه ای نماینده آن دانشکده در امور پژوهان و طرح های دانشجویی، به این معاونت معرفی گردد.

 

  • گروه خبری : اطلاعیه های پژوهشی
  • گروه خبری : 142104
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست