بازدید کمیته ارزیابی و اعتباربخشی دانشگاه از دانشکده پیراپزشکی
در مـورخ 15 آذر 1395 کمیته ارزیـابی و اعتبار بخشـی دانشگاه متشـکل از آقایان دکتر کاظـمی، دکتر سلیمـان احمدی، آقای بلـوردی، آقای وظیفـه شنـاس و خانم رحیمـی جهت ارزیـابی شـاخص های
|
در مـورخ 15 آذر 1395 کمیته ارزیـابی و اعتبار بخشـی دانشگاه متشـکل از آقایان دکتر کاظـمی، دکتر سلیمـان احمدی، آقای بلـوردی، آقای وظیفـه شنـاس و خانم رحیمـی جهت ارزیـابی شـاخص های پیـش ارزیابی و شاخص هـای اعتبار بخشی به دانشـکده پیراپزشکی مراجعه و از حـوزه های مختلـف آموزشـی، پژوهشـی، دانشجـویی و فرهنگـی و مــدیریـت توسعـه و منابـع به مـدت سه ساعت بازدید به عمـل آوردنـد. کمیتـه ارزیـابی ضمن تشکر از فعـالیتهـای انجام شده در حوزه هـای مذکـور پیشنهاداتـی جهت ارتقـاء سطح شاخص ها ارائه نمود. شایـان ذکـر است در این جلسه ریاسـت دانشکده آقای دکتـر عمـرانی و آقـای دکتر حسـن امامی نماینـده تام الاختیـار دانشکده در حـوزه ارزیابی و مشـاوره علمـی کمیتـه اعتباربخشـی دانشـگاه و معاونیـن محتـرم دانشکده حضور داشتند. لازم به ذکـر است دانشـکده پیراپزشکـی در هفته آینـده از طـرف وزارت بهـداشت مـورد ارزیابـی قـرار خواهـد گـرفت. |



نظر