• تاریخ انتشار : 1398/10/01 - 11:08
  • بازدید : 536
  • تعداد بازدیدکننده : 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین وبینار (وب کنفرانس) با عنوان "ارزیابی سیستم های اطلاعات سلامت" در دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

اولین وبینار "ارزیابی سیستم های اطلاعات سلامت با رویکرد به منابع بروز تورش" که به صورت کشوری در دسترس دانشجویان و پژوهشگران علاقمند به این حوزه بود توسط آقای دکتر رضا ربیعی عضو هیئت علمی گروه مدیریت و فناوری اطلاعات سلامت دانشکده پیراپزشکی و دبیر علمی انجمن انفورماتیک پزشکی ایران و با همکاری مدیریت واحد IT دانشکده آقای دکتر علیرضا طباطبایی تبریزی در مورخ 27 آذر 1396 در دانشکده پیراپزشکی اجرا گردید.

اولین وبینار "ارزیابی سیستم های اطلاعات سلامت با رویکرد به منابع بروز تورش" که به صورت کشوری در دسترس دانشجویان و پژوهشگران علاقمند به این حوزه بود توسط آقای دکتر رضا ربیعی عضو هیئت علمی گروه مدیریت و فناوری اطلاعات سلامت دانشکده پیراپزشکی و دبیر علمی انجمن انفورماتیک پزشکی ایران و با همکاری مدیریت واحد ITدانشکده آقای دکتر علیرضا طباطبایی تبریزی در مورخ 27 آذر 1396 در دانشکده پیراپزشکی اجرا گردید.

دکتر ربیعی درخصوص مزایای اینگونه وبینارها اینگونه توضیح داد:

وبینارهای علمی در راستای توانمندسازی دانشجویان و علاقمندان و ارتقای سطح علمی آنان صورت می گیرد و از طریق تبادل اطلاعات حاصله منجر به پویاسازی و روزآمدسازی اطلاعات علمی می گردد. انجمن علمی انفورماتیک پزشکی ایران که با هدف هدایت فعالیت های علمی در حوزه انفورماتیک پزشکی شکل یافته است درصدد است با برگزاری منظم این سمینارها که اصطلاحاً وبینار نامیده می شود گامی در جهت انجام تعهدات حرفه ای خود بردارد.

براساس برنامه ریزی انجام گرفته، این وبینارها به صورت منظم ان شا الله برگزار خواهد گردید و اطلاع رسانی در این زمینه از طریق وب سایت انجمن علمی انفورماتیک پزشکی و پیام رسان های علمی- دانشجویی مربوط انجام خواهد شد.

در راستای اشاعه اطلاعات علمی و با توجه به نیازی که درخصوص نحوه صحیح ارزیابی سیستم های اطلاعات در حوزه سلامت و منابع بروز تورش (Bias) در ارزیابی احساس شده بود، در وبینار برگزار شده، ضمن هماهنگی و اطلاع رسانی های صورت گرفته، علاقمندان و دانشجویان گرامی شرکت داشتند و محدودیت دسترسی برای آنان وجود نداشت تا استفاده حداکثری، با توجه ماهیت این وبینار و کاربرد آن برای گرو ه های مختلف، فراهم گردد. 

در این وبینار که به صورت کشوری و در قالب ویدئو کنفرانس برگزار گردید، 25 نفر شرکت داشتند، و استفاده از محیط چند رسانه ای امکان تعامل با این عزیزان و پاسخگویی به سوالات آنان را فراهم نمود.

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • گروه خبری : 86588
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست